Super mad og drikke i restauranten.
Alt i restauranten er til 5 stjerner, men værelset trækker gevaldigt ned. Meget lille, ikke plads til et lille bord, ingen srole, yderdør der hænger, så den næsten ikke kan lukkes.
Svend - Silkeborg
vadehavshotel
god betjening. go mad og verelser der i orden
lene - Aarhus
god mad og venlige tjenere
flot restauranten og maden god. Man kunne godt gøre værelserne lidt bedre og hyggeligere.
Vinni - København